Bij Skyberate vinden wij professionele en snelle ondersteuning uitermate belangrijk. Om deze snelheid te kunnen waarborgen bieden we je de mogelijkheid om zelf een oplossing te vinden voor je probleem. In onze knowledgebase en op onze blog staan talloze handleidingen en een antwoord op een hoop vragen om je snel verder te helpen. Kom je er desondanks niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

FAQ

E-mail

 
In onze FAQ staan een groot aantal veel terugkerende vragen opgenomen zodat je direct een antwoord kunt vinden op deze vragen.

 

 
Vragen per e-mail kun je 24/7 naar ons sturen. Wij streven ernaar e-mails binnen 24 uur af te handelen.

Live chat

Telefonisch contact

 
Een kleine vraag? Vaak kunnen we dit via onze live chat snel voor je realiseren. Onze live chat is op werkdagen van 09:00 – 17:00 online.

 

 
Iedere werkdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 09:00 – 17:00. Geen wachttijden maar direct een technisch kundige medewerker aan de lijn.

Quick support

Feedback & Klachten

 
Bij Skyberate vinden wij professionele en snelle ondersteuning uitermate belangrijk. Daarom maken wij onder andere gebruik van onze Quick Support tool, zodat wij ondersteuning kunnen bieden op afstand, vanaf iedere locatie, op elk gewenst moment.
 
Ben je het ergens niet mee eens? Mis je iets op onze website of is er iets niet helemaal duidelijk? Wij horen het graag!