Bij Skyberate vinden wij professionele en snelle ondersteuning uitermate belangrijk. Om deze snelheid te kunnen waarborgen bieden we je de mogelijkheid om zelf een oplossing te vinden voor je probleem. In onze knowledgebase en op onze blog staan talloze handleidingen en een antwoord op een hoop vragen om je snel verder te helpen. Kom je er desondanks niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

Telefonisch contact

Iedere werkdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 09:00 - 17:00. Geen wachttijden maar direct een technisch kundige medewerker aan de lijn.

Live chat

Een kleine vraag? Deze kunnen wij via de live chat voor je beantwoorden. Onze live chat is op werkdagen van 09:00 - 17:00 online.
d

E-mail

Vragen per e-mail kun je 24/7 naar ons sturen. Wij streven ernaar e-mails binnen 24 uur af te handelen.
d

FAQ

In onze FAQ staan een groot aantal veel terugkerende vragen opgenomen zodat je direct een antwoord kunt vinden op deze vragen.

Quick support

Wij maken gebruik van een Quick Support Tool waarmee wij ondersteuning kunnen bieden op afstand, vanaf iedere locatie, op elk gewenst moment.

Feedback en klachten

Ben je het ergens niet mee eens, mis is je iets op onze website of is er iets niet helemaal duidelijk? Wij horen het graag!
d