Feedback en klachten


Ben je het ergens niet mee eens? Mis je iets op onze website of is er iets niet helemaal duidelijk? We horen het graag! Bij Skyberate vinden wij professionele en snelle ondersteuning uitermate belangrijk. We streven ernaar om een zo goed mogelijke service te bieden aan al onze klanten. Indien je feedback hebt, hoe klein ook, zullen we er alles aan doen om deze naar tevredenheid af te handelen.

Feedback en klachten indienen?

Feedback en klachten kun je per e-mail bij ons indienen. Nadat we jouw feedback hebben ontvangen krijg je hier binnen 5 werkdagen reactie op, echter streven we ernaar om jouw feedback zo snel mogelijk te behandelen.

Komen we er samen niet uit?

Indien we er ergens samen niet uit kunnen komen, kan er gebruik worden gemaakt van de ISPconnect geschillencommissie. Dit is een onafhankelijke partij waar geschillen op een laagdrempelige en professionele wijze behandeld worden, zonder tussenkomst van een rechter. Transparant en efficiënt!

Om van de geschillencommissie gebruik te maken stuurt je een e-mail naar geschillencommissie@ispconnect.nl. Je dient hierbij het aanmeldformulier bij te sluiten.

Let er wel op dat er kosten zijn verbonden bij het starten van een geschil, wanneer het geschil om een waarde gaat van minder dan € 500,00 bedragen deze kosten € 25,00. Voor aanvullende informatie kun je terecht op de website van