Nieuwe collega

Even voorstellen: onze nieuwe werknemers en collega's Daan en Jordy

Graag willen we van deze gelegenheid gebruik maken om onze nieuwe werknemers en collega’s Jordy en Daan voor te stellen. Jordy werkt sinds juni bij ons en Daan heeft zich in oktober bij ons aangesloten. Beide zijn werkzaam op de servicedesk als Support Engineer. Omdat wij het belangrijk vinden dat onze klanten een beeld hebben bij de persoon met wie ze contact hebben, hebben we Jordy en Daan gevraagd wat over hunzelf te vertellen.

Jordy @ the office

Over Jordy

Ik ben Jordy en ik ben 20 jaar oud. Voordat ik ben begonnen aan deze uitdaging heb ik de opleiding ICT-beheer niveau 4 gevolgd op het Graafschap College te Doetinchem. Mijn afstudeerstage heb ik bij Skyberate mogen doen en zo ben ik ook in deze functie gerold.

Voordat ik voor de richting ICT koos was ik al geregeld bezig met mijn thuisnetwerk, computers en software. Ook hielp ik vrienden en familie met hun computer- en telefoonproblemen. Daarom leek ICT altijd al de beste keuze voor mij. Het bevalt me dat ik nu met de techniek bezig ben en daarnaast veel klantcontact heb. Klanten helpen is voor mij het belangrijkste en dat geeft mij energie. Daar ben ik bovendien ook Support Engineer voor.

Wat mij vooral erg aanspreekt in het leven is het aangaan van nieuwe uitdagingen en het leren van nieuwe dingen. En als Support Engineer kom ik elke dag voor nieuwe uitdagingen te staan, waar ik tegelijkertijd ook weer veel van leer.

In mijn vrije tijd ben ik voornamelijk bezig met het maken van muziek. Ik speel basgitaar in een coverband. En als ik daarnaast nog tijd over heb speel ik games.

Over Daan

Mijn naam is Daan en ik ben 20 jaar oud. Voordat ik bij Skyberate aan de slag ging heb ik de opleiding ICT-beheer op het Graafschap College te Doetinchem gevolgd. Tijdens een stage heb ik kennis gemaakt met de hostingwereld en daar is ook mijn passie voor hosting ontstaan.

De richting ICT sprak mij vooral aan omdat het meerdere takken heeft die zich opsplitsen, dat maakt het werk erg afwisselend. En als Support Engineer is geen dag hetzelfde. Daarnaast help ik graag mensen door met ze mee te denken, bijvoorbeeld door hun ICT-gerelateerde vragen te beantwoorden en issues op te lossen. Daar haal ik mijn energie uit. Zo help ik mensen, en doe ik tegelijkertijd zelf kennis op. En die nieuwe inzichten en kennis kan ik in de toekomst weer inzetten om nog meer mensen te helpen met hun ICT-vragen.

Mijn vrije tijd spendeer ik graag aan het kijken van leuke films, gamen met mijn vrienden en ga ik graag uit eten in een goed restaurant.