Klantensysteem wordt Servicecenter.

Momenteel heeft iedere klant toegang tot het zogenaamde klantensysteem. Dit systeem is volledig gekoppeld aan onze boekhouding waardoor een groot aantal zaken al geautomatiseerd verlopen. Er zijn echter nog veel zaken waarvan wij van mening zijn dat ook deze geautomatiseerd moeten kunnen lopen. Bij het huidige systeem verloopt de ontwikkeling van dergelijke zaken helaas te langzaam waardoor wij hebben besloten een overstap te maken naar een nieuw systeem. In dit nieuwe systeem zitten veel van deze functionaliteiten standaard al geïntegreerd en is er tevens veel mogelijk voor doorontwikkeling van nieuwe functionaliteiten.

Functionaliteiten Servicecenter

Naast alle standaard functionaliteiten die nu al in het klantensysteem zitten zullen in het servicecenter de volgende extra functionaliteiten zitten:

  • Auth codes / tokens rechtstreeks uit het systeem opvragen.
  • Geautomatiseerd opzeggen van diensten.
  • Jouw hostingpakket rechtstreeks vanuit het servicecenter beheren.
  • Geautomatiseerd upgraden / downgraden van jouw pakket.
  • Aanmaken en bekijken van helptickets in ons supportsysteem.
  • Uitbreiding van onze affiliate hosting.

Preview Servicecenter

Onderstaand tref je een preview aan van enkele pagina’s van het servicecenter zodat je alvast een eerste indruk hebt van het nieuwe systeem.

Dashboard servicecenter overzicht facturen servicecenter overzicht-diensten servicecenter overzicht-domeinnamen servicecenter overzicht-tickets servicecenter

Migratie van Klantensysteem naar Servicecenter

De komende tijd zullen wij gefaseerd alle klanten gaan omzetten naar dit nieuwe systeem. Wanneer wij je gaan omzetten ontvang je hierover van ons voortijdig informatie per email. Wil je als een van de eerste gebruik maken van dit nieuwe systeem dan is dit mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op, dan zetten wij jouw klantaccount vroegtijdig over.