Service Level Agreement (SLA)- Shared

Door te kiezen voor een Service Level Agreement (SLA) krijg je aanvullende ondersteuning en onderhoud voor jouw hostingdiensten. Wij regelen zaken als het serverbeheer, monitoring van de server en de backups zodat je hier geen omkijken naar hebt. De SLA Shared is (op dit moment) alleen af te sluiten in combinatie met Webhosting PLUS, Magento Hosting PLUS en WordPress Hosting PLUS. Op de andere vormen van shared hosting bieden we op dit moment geen mogelijkheid voor het afsluiten van een aanvullende SLA.

De mogelijkheden

Onderstaand een overzicht van de mogelijke Service Levels bij Skyberate Internet Services, om je een indicatie te geven wat de mogelijkheden zijn. Gebleken is dat er bij het opstellen van een Service Level Agreement behoefte kan zijn aan maatwerk. Indien nodig kunnen wij je dat aanbieden.

SLA Monitoring Back-up Service time
SLA 1
        8x5x24
SLA 2
12x7x4*

* Indien de SLA toereikend is voor telefonische support buiten kantooruren worden er kosten in rekening gebracht voor het inschakelen van de storingsdienst: € 35,00 (Excl. BTW) per kwartier met een minimum van € 70,00 (Excl. BTW).

ADVIES NODIG?

NEEM CONTACT OP!

GRATIS ADVIESGESPREK
5 van de 5 sterren! Beoordeling Skyberate Internet Services b.v. | 5 van de 5 sterren uit 180 recensies | ISPGids.com