Webhosting

Service Level Agreement (SLA)

Wij regelen de monitoring, backups & het serverbeheer!

Ik wil een persoonlijk advies

Door te kiezen voor een Service Level Agreement (SLA) kun je zaken als monitoring, backups en serverbeheer volledig door ons laten uitvoeren. De service time bepaalt op welke tijden je onze servicedesk kunt bereiken en welke reactietijd en hersteltermijn wij garanderen.

De mogelijkheden

Onderstaand een overzicht van de mogelijke Service Levels bij Skyberate Internet Services, om je een indicatie te geven wat de mogelijkheden zijn. Gebleken is dat er bij het opstellen van een Service Level Agreement behoefte kan zijn aan maatwerk. Indien nodig kunnen wij je dat aanbieden.

SLA Monitoring Back-up Service time Software Patches/updates Tarief
SLA 0
8x5x48
€ 0.00
SLA 1
8x5x24
€ 30.00
SLA 2
8x5x24
€ 45.00
SLA 3
8x5x24
€ 75.00
SLA 4
12x5x4
€ 90.00
SLA 5
12x5x4
€ 105.00
SLA 6
12x7x4
€ 85.00
SLA 7
12x7x4
€ 125.00
SLA 8
24x7x4
€ 145.00
SLA 9
24x7x4
€ 195.00

Wanneer je een SLA hebt waarbij de monitoring is inbegrepen dan monitoren wij jouw server 24 uur per dag op de volgende zaken:

  • Beschikbaarheid van het netwerk waarin de server draait.
  • Beschikbaarheid van de onderliggende infrastrucutuur waarop jouw server draait.

  • Beschikbaarheid van jouw server in het algemeen.

  • Beschikbaarheid van de webserver.

  • Beschikbaarheid van de mail server.

  • Beschikbaarheid van de database server.

– Wanneer er in één van onze bovenstaande zaken problemen optreden krijgen wij dit real-time door van onze monitoringsystemen.
– Tijdens kantooruren worden meldingen direct getoond op meerdere schermen die in het kantoor van Skyberate hangen. Deze meldingen worden zoveel mogelijk pro-actief opgepakt door onze servicedesk.
– Buiten kantooruren is er een doormelding naar de dienstdoende storings-engineers die calamiteiten zo spoedig mogelijk voor je proberen op te lossen.

Wanneer je een SLA hebt waarbij de backups zijn inbegrepen dan verzorgen wij die backups van de volledige server.
Wij maken dagelijks backups van de volledige server met een retentieperiode van 30 dagen.

Een van de meest belangrijke factoren van een SLA is de service time. Deze bepaalt namelijk op welke tijden je service kunt verwachten van ons.

8x5x48: Iedere werkdag *: 09:00 – 17:00 CET: binnen 48 uur
8x5x24: Iedere werkdag *: 09:00 – 17:00 CET: binnen 24 uur
12x5x4: Iedere werkdag: 09:00 – 21:00 CET: binnen 4 uur ***
12x7x4: Iedere dag **: 09:00 – 21:00 CET: binnen 4 uur ***
24x7x4: Iedere dag: 24 uur: binnen 4 uur ***

* iedere werkdag: maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van officiële feestdagen.
** iedere dag: maandag tot en met zondag.
*** klant dient Skyberate Internet Services door middel van het/de storingsnummer(s) op de hoogte te stellen van de situatie

CET: Central European Time

Skyberate Internet Services is verantwoordelijk voor het beheren van de besturingssoftware en de applicaties die worden gebruikt om internet services aan te bieden, overige software valt niet onder de verantwoording van Skyberate Internet Services.

Indien er sprake is van besturingssoftware dat disfunctioneert zal Skyberate Internet Services binnen de aangegeven termijn met een gepaste oplossing komen.

Mochten de diensten van Skyberate niet beschikbaar dan zijn dient de klant Skyberate Internet Services daarvan op de hoogte te brengen. Software aanpassingen en/of handelingen die aan Skyberate Internet Services worden overgelaten dienen per email te worden ingediend. Deze aanpassingen of handelingen zullen binnen twee werkdagen worden verwerkt en vallen niet onder de response time/service time.

Skyberate Internet Services kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de opgedragen handelingen en/of aanpassingen opgegeven door de klant.

De klant zal per email op de hoogte worden gehouden door Skyberate Internet Services met betrekking tot de aangevraagde handelingen en/of aanpassingen.
Lijst verantwoording (software): Debian , CentOS , Fedora , MySQL , PHP , Apache , Dovecot , Exim , Plesk , DirectAdmin en Cpanel .

Skyberate Internet Services is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de lijst verantwoording (software). Overige software valt niet onder de verantwoording van Skyberate Internet Services.

Skyberate Internet Services zal de server controleren op patches en updates die in de lijst verantwoording (software) staan. Dit met een minimum van twee maal per kalendermaand en met minimaal vijf werkdagen tussentijd.

Skyberate Internet Services behoudt zich in elk geval het recht om naar eigen inzicht geen updates en patches aan te brengen op de server(s). Dit in verband met incompatibiliteit met (overige) geïnstalleerde software of hardware.

Andere bezoekers bekeken ook

Wat onze klanten zeggen

Pascal Hennen

“Wanneer je echt opzoek bent naar een hostingpartner voor je website waarbij support en kwaliteit belangrijk is en waar je nog echt klant bent dan beveel ik dit bedrijf aan.”

via Webhosters.nl

Roeland Ruelens

“Zelden door een IT-bedrijf zo snel en goed geholpen geweest. Bovendien is hun hosting voor een marktconforme prijs zeer snel. Zowel voor WordPress als Magento.”

via Google.nl

IPcam-shop

“De up-time is uitstekend en het contact met de Engineers die altijd doen wat ze beloven vind je naar mijn mening bij geen enkele andere ICT-dienstverlener.”

via ISPGids.com

ADVIES NODIG?

NEEM CONTACT OP!

Spreek met een expert