Service level agreement (SLA)2019-01-24T17:52:36+00:00
Service Level Agreement
Wij regelen de monitoring, backups & het serverbeheer!

Service Level Agreement (SLA)

Door te kiezen voor een Service Level Agreement (SLA) kun je zaken als monitoring, backups en serverbeheer volledig door ons laten uitvoeren. De service time bepaalt op welke tijden je onze servicedesk kunt bereiken en welke reactietijd en hersteltermijn wij garanderen.

De mogelijkheden

Onderstaand een overzicht van de mogelijke Service Levels bij Skyberate Internet Services, om je een indicatie te geven wat de mogelijkheden zijn. Gebleken is dat er bij het opstellen van een Service Level Agreement behoefte kan zijn aan maatwerk. Indien nodig kunnen wij je dat aanbieden.

SLA Monitoring Back-up Service time Software Patches/updates Tarief
SLA 0
8x5x48
€ 0.00
SLA 1
8x5x24
€ 30.00
SLA 2
8x5x24
€ 45.00
SLA 3
8x5x24
€ 75.00
SLA 4
12x5x4
€ 90.00
SLA 5
12x5x4
€ 105.00
SLA 6
12x7x4
€ 85.00
SLA 7
12x7x4
€ 125.00
SLA 8
24x7x4
€ 145.00
SLA 9
24x7x4
€ 195.00
5 van de 5 sterren! Beoordeling Skyberate Internet Services b.v. | 5 van de 5 sterren uit 180 recensies | ISPGids.com
Wij maken gebruik van cookies. Door op 'OK' te klikken geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie. Meer informatie over cookies OK