Hosted mail, dé e-mail hosting oplossing!2020-06-29T11:14:07+01:00
Leeg Logo - Transparant

Hosted Mail: dé e-mail hosting oplossing

Met Hosted Mail ben je altijd en overal bereikbaar. Verstuur en ontvang je mail overal ter wereld! Al vanaf 2,50 per maand.
Bekijk prijzen
Leeg Logo - Transparant

Hosted Mail: dé e-mail hosting oplossing

Met Hosted Mail ben je altijd en overal bereikbaar. Verstuur en ontvang je mail overal ter wereld!  Al vanaf 2,50 per maand.
Bekijk prijzen

Waarom Hosted Mail?

Hosted Mail is dé e-mail hosting oplossing. Met Hosted Mail ben je overal en altijd bereikbaar met je eigen e-mailadres. Verstuur en ontvang je e-mail overal ter wereld!

  • Eenvoudig e-mailadressen toevoegen
  • Snel en eenvoudig je e-mail beheren
  • Zeer uitgebreide en instelbare webmail
  • Deel eenvoudig bestanden met collega’s

Waarom Skyberate?

Kies voor onze Hosted Mail e-mail oplossing en je bent er zeker van dat je berichten veilig zijn zonder dat jij je druk hoeft te maken over dat er iemand over je schouders meekijkt.

Hosted Mail plannen en prijzen

Altijd en overal bereikbaar met Hosted Mail Basis.

MEEST POPULAIR
MEEST POPULAIR
MEEST POPULAIR
MEEST POPULAIR
HOSTED MAIL BASIS
STANDAARD
STANDAARD
STANDAARD
STANDAARD
€ 2,50/MND€ 95/MND€ 399/MND€ 1129/MND€ 87/MND
  • Mailboxen:
    1
    SLA:                         SLA 2
    SLA:                         SLA 3
    SLA:                         SLA 9
    SLA:                        SLA 2
  • Domeinen:
    1
    Domeinen:           Onbeperkt
    Domeinen:           Onbeperkt
    Domeinen:           Onbeperkt
    Domeinen:          Onbeperkt
  • SSD Storage:
    1 GB
    SSD Storage:        20 GB
    SSD Storage:        200 GB
    SSD Storage:        100 GB
    SSD Storage:       15 GB
  • Dataverkeer:
    Onbeperkt
    Dataverkeer:       200 GB p/m
    Dataverkeer:       750 GB p/m
    Dataverkeer:       750 GB p/m
    Dataverkeer:      200 GB p/m

  • € 2,50 per maand
    Dataverkeer:       200 GB p/m
    Dataverkeer:       750 GB p/m
    Dataverkeer:       750 GB p/m
    Dataverkeer:      200 GB p/m

  • Standaard bij elk pakket:

    Standaard bij elk pakket:

    Standaard bij elk pakket:

    Standaard bij elk pakket:

    Standaard bij elk pakket:
  • Onbeperkt aliassen

    Webmail

    POP3/ IMAP

    Virus- en spamfilter

    Externe fallback service

    Sharepoint

    Synchronisatie meerdere devices

    Push notificaties

    E-mail-, chat- & telefoonsupport

    24/7 server monitoring

    30 dagen backups

    Dataopslag in Nederland

    Pay per use

    Redis Cache

    Cloudflare CDN

    Gratis SSL-certificaat

    Gratis .NL domein

    E-mail-, chat- & telefoonsupport

    Onbeperkt aantal mailboxen aanmaken

    24/7 monitoring

    30 dagen backups

    Redundante infrastructuur

    Dataopslag in Nederland

    PHP 5.6 - PHP 7.3

    SSH-toegang

    HTTP/2

    cPanel controlpanel

    Pay per use

    Varnish Cache

    Redis Cache

    Cloudflare CDN

    Gratis SSL-certificaat

    Gratis .NL domein

    E-mail-, chat- & telefoonsupport

    Onbeperkt aantal mailboxen aanmaken

    24/7 monitoring

    30 dagen backups

    Redundante infrastructuur

    Dataopslag in Nederland

    PHP 5.6 - PHP 7.3

    SSH-toegang

    HTTP/2

    cPanel Admin

    Varnish Cache

    Redis Cache

    Cloudflare CDN

    Gratis SSL-certificaat

    Gratis .NL domein

    E-mail-, chat- & telefoonsupport

    Onbeperkt aantal mailboxen aanmaken

    24/7 monitoring

    30 dagen backups

    Redundante infrastructuur

    Dataopslag in Nederland

    PHP 5.6 - PHP 7.3

    SSH-toegang

    HTTP/2

    cPanel Admin

    Varnish Cache

    Redis Cache

    Elasticsearch

    Cloudflare CDN

    Gratis SSL-certificaat

    Gratis .NL domein

    E-mail-, chat- & telefoonsupport

    Onbeperkt aantal mailboxen aanmaken

    24/7 monitoring

    30 dagen backups

    Redundante infrastructuur

    Dataopslag in Nederland

    PHP 5.6 - PHP 7.3

    SSH-toegang

    HTTP/2

    cPanel Admin

Hosted Mail bij Skyberate

FAQ

Vragen die we veel te horen krijgen.

Hoe vaak wordt er een back-up gemaakt.2020-07-16T11:36:11+01:00

Wij maken elke nacht een back-up van elke bij ons gehoste website en e-mail. Deze back-ups bewaren wij vervolgens 30 dagen. Mocht er iets misgaan met je website of email, dan kun je altijd bij ons terecht voor een back-up. Maar dat wij een back-up maken moet je er niet van weerhouden om zelf dagelijks of periodiek een back-up te maken van je website, e-mail en database.

Wat is een datalimiet?2020-07-16T10:53:24+01:00

Elke bit die verstuurd wordt van en naar jouw server wordt automatisch opgesteld. Zodra je 80% van jouw datalimiet hebt verbruikt ontvang je een e-mail. Het controleren van de server of je daadwerkelijk meer dan 80% hebt verbruikt, vindt iedere nacht plaats. Zo kan het zijn dat je een e-mail bericht krijgt wanneer je 85% of meer heeft verbruikt. Je dient daarom goed in de gaten te houden hoe snel jouw dataverkeer wordt verbruikt. Zodra je al jouw dataverkeer heeft verbruikt gaat de website uit de lucht, tenzij je bij ons hebt aangegeven de site te willen upgraden of je gebruikt maakt van pay per use.

Wat is schijfruimte?2020-07-16T10:48:52+01:00

Schijfruimte is de totale ruimte die je tot jouw beschikking hebt op onze server voor bijvoorbeeld jouw website, e-mail berichten, databases, log bestanden en statistieken.

Wat is dataverkeer?2020-07-16T10:48:35+01:00

Dataverkeer is het inkomende en uitgaande verkeer vanaf het door jou afgenomen hostingpakket.

Voorbeeld 1: een bezoeker bezoekt je website. Hierbij wordt de website en de bijbehorende afbeeldingen gedownload op de computer van de bezoeker ( als tijdelijke internet bestanden ).

Voorbeeld 2: je ontvangt een e-mail bericht. De afzender stuurt de mail naar jouw e-mailadres. De mail komt tijdelijk op de server te staan tot jij de mail binnenhaalt met jouw e-mailprogramma

De afzender stuurt het e-mail bericht naar jouw e-mailadres. Dit e-mail bericht komt op de server te staan en haal je later af met jouw e-mailprogramma.

Voorbeeld 3: je upload bestanden naar de server.

Voorbeeld 4: je download bestanden van de server. Dit zijn allemaal voorbeelden van het verbruik van dataverkeer. Je kunt jouw dataverkeer via het controlpanel in de gaten houden. Indien je qua verbruik op 80% van jouw dataverkeer zit, dan wordt je per e-mail gewaarschuwd.

Wat is e-mail hosting?2020-07-16T09:10:40+01:00

Met onze e-mail dienst krijg je een veilige mailbox met een eigen domeinnaam. Deze mailbox is van jou en kan niemand anders bij. Zo weet je zeker dat je privacygevoelige informatie veilig is. Daarnaast krijg je een virus- en spamfilter om ongewenste berichten uit je inbox te weerhouden.

Hoe stel ik mijn e-mail in?2020-07-16T09:10:33+01:00

We hebben verschillende uitgebreide handleidingen geschreven waarin we de te nemen stappen beschrijven om je mail te koppelen aan je verschillende devices. Raadpleeg daarvoor onze kennisbank. Mocht het niet lukken om je e-mailadres in te stellen, dan kun je contact opnemen met onze experts van de servicedesk.

Is het mogelijk om e-mail berichten te ontvangen op mijn tablet of mobiele device?2020-07-16T09:10:20+01:00

Je kunt eenvoudig je e-mailadres koppelen aan je tablet of mobiel, zo ben je onderweg altijd bereikbaar.

Wat is het verschil tussen POP3 & IMAP?2020-07-16T09:10:13+01:00

Met POP3 worden berichten niet opgeslagen op de server maar worden rechtstreeks gedownload op je PC, tablet of mobiel. Bij IMAP worden de berichten wel opgeslagen op de server. Met IMAP is het dus mogelijk om met meerdere devices te synchroniseren. Bij POP3 worden de berichten opgehaald op slechts één device.

FAQ

Vragen die we veel te horen krijgen.

Hoe vaak wordt er een back-up gemaakt.2020-07-16T11:36:11+01:00

Wij maken elke nacht een back-up van elke bij ons gehoste website en e-mail. Deze back-ups bewaren wij vervolgens 30 dagen. Mocht er iets misgaan met je website of email, dan kun je altijd bij ons terecht voor een back-up. Maar dat wij een back-up maken moet je er niet van weerhouden om zelf dagelijks of periodiek een back-up te maken van je website, e-mail en database.

Wat is een datalimiet?2020-07-16T10:53:24+01:00

Elke bit die verstuurd wordt van en naar jouw server wordt automatisch opgesteld. Zodra je 80% van jouw datalimiet hebt verbruikt ontvang je een e-mail. Het controleren van de server of je daadwerkelijk meer dan 80% hebt verbruikt, vindt iedere nacht plaats. Zo kan het zijn dat je een e-mail bericht krijgt wanneer je 85% of meer heeft verbruikt. Je dient daarom goed in de gaten te houden hoe snel jouw dataverkeer wordt verbruikt. Zodra je al jouw dataverkeer heeft verbruikt gaat de website uit de lucht, tenzij je bij ons hebt aangegeven de site te willen upgraden of je gebruikt maakt van pay per use.

Wat is schijfruimte?2020-07-16T10:48:52+01:00

Schijfruimte is de totale ruimte die je tot jouw beschikking hebt op onze server voor bijvoorbeeld jouw website, e-mail berichten, databases, log bestanden en statistieken.

Wat is dataverkeer?2020-07-16T10:48:35+01:00

Dataverkeer is het inkomende en uitgaande verkeer vanaf het door jou afgenomen hostingpakket.

Voorbeeld 1: een bezoeker bezoekt je website. Hierbij wordt de website en de bijbehorende afbeeldingen gedownload op de computer van de bezoeker ( als tijdelijke internet bestanden ).

Voorbeeld 2: je ontvangt een e-mail bericht. De afzender stuurt de mail naar jouw e-mailadres. De mail komt tijdelijk op de server te staan tot jij de mail binnenhaalt met jouw e-mailprogramma

De afzender stuurt het e-mail bericht naar jouw e-mailadres. Dit e-mail bericht komt op de server te staan en haal je later af met jouw e-mailprogramma.

Voorbeeld 3: je upload bestanden naar de server.

Voorbeeld 4: je download bestanden van de server. Dit zijn allemaal voorbeelden van het verbruik van dataverkeer. Je kunt jouw dataverkeer via het controlpanel in de gaten houden. Indien je qua verbruik op 80% van jouw dataverkeer zit, dan wordt je per e-mail gewaarschuwd.

Wat is e-mail hosting?2020-07-16T09:10:40+01:00

Met onze e-mail dienst krijg je een veilige mailbox met een eigen domeinnaam. Deze mailbox is van jou en kan niemand anders bij. Zo weet je zeker dat je privacygevoelige informatie veilig is. Daarnaast krijg je een virus- en spamfilter om ongewenste berichten uit je inbox te weerhouden.

Hoe stel ik mijn e-mail in?2020-07-16T09:10:33+01:00

We hebben verschillende uitgebreide handleidingen geschreven waarin we de te nemen stappen beschrijven om je mail te koppelen aan je verschillende devices. Raadpleeg daarvoor onze kennisbank. Mocht het niet lukken om je e-mailadres in te stellen, dan kun je contact opnemen met onze experts van de servicedesk.

Is het mogelijk om e-mail berichten te ontvangen op mijn tablet of mobiele device?2020-07-16T09:10:20+01:00

Je kunt eenvoudig je e-mailadres koppelen aan je tablet of mobiel, zo ben je onderweg altijd bereikbaar.

Wat is het verschil tussen POP3 & IMAP?2020-07-16T09:10:13+01:00

Met POP3 worden berichten niet opgeslagen op de server maar worden rechtstreeks gedownload op je PC, tablet of mobiel. Bij IMAP worden de berichten wel opgeslagen op de server. Met IMAP is het dus mogelijk om met meerdere devices te synchroniseren. Bij POP3 worden de berichten opgehaald op slechts één device.

Gratis advies voor en over Hosted Mail?

Kom je ergens niet uit of wil je gewoon wat tips, aarzel niet om een chat te starten met onze mailexperts.

CHAT MET EEN EXPERT

Andere bezoekers bekeken ook

Vertrouw vooral onze klanten

Pascal Hennen

“Wanneer je echt opzoek bent naar een hostingpartner voor je website waarbij support en kwaliteit belangrijk is en waar je nog echt klant bent dan beveel ik dit bedrijf aan.”

3,8 / 5  

Roeland Ruelens

“Zelden door een IT-bedrijf zo snel en goed geholpen geweest. Bovendien is hun hosting voor een marktconforme prijs zeer snel. Zowel voor WordPress als Magento.”

4,2 / 5

IPcam-shop

“De up-time is uitstekend en het contact met de Engineers die altijd doen wat ze beloven vind je naar mijn mening bij geen enkele andere ICT-dienstverlener.”

5 / 5 ISPGids logo